megaseg

Är extremt trött idag, vet verkligen inte varför, somnade inte senare igår än bad jag brukar, men kanske att det börjar bli för lite sömn i helhet, vad vet jag.. Det gick bra på praktiken i dag, byggde barbie + utkläddningsstället :) Mamma bjöd på lunch på ett mysigt café i närheten, bordet bredvid oss satt B"kändisen" Martin Svensson som sjuger bl.a "du är så yeah yeah, wow wow" haha han av fin ;D När jag kom tillbaka efter lunch fick jag även besök av Tobbe & Wille som skrämde mig lite smått, haha trodde det var några kunder som frågade om något men det var dem ;) Stodd och pratade lite med dem innan jag jobbade vidare och dem skulle iväg.. Men men, nu ska jag käka, är döhungrig!

image146
Ett foto av Martin Svensson, sezzsxy ;D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0