Måndag.

Andra veckan på praktiken redan och det känns bara bra :) äntligen börjar dem ändra ut lite leksaker som låter och som har en egen tv, eftersom att varenda lite unge som går in i butiken trycker minst tre gånger var på en docka, då kan ni ju gissa hur många gånger man hör dockan Dora :O efter att ha jobbat med samma sak på ett ställe bredvid i tre timmar, hm ja kanske femhundrafemtioelva gånger :) inte kul, sen den där jävla tv;n "Snabb & smart!" jag dör på riktigt, men som sagt, nu har dme byt ut det :D & eftersom jag gjorde om dockväggen så tog jag ju bort Dora :D men men "nog om det!" Praktiken är iaf som sagt fortfarande nice och tänker i slutet av veckan eller början av nästa fråga om juljobb :) Annars har jag inte gjort mkt idag, har precis ätit efter att jag kom hem och nu sitter jag här ;) Jo juste en sak :O :O :O  Jag kom på NU att jag missade Prison Break förra måndan :O vafan, fattar inte varför och hur, men men ska se det idag så får jag hoppas att jag hänger med ändå! Men men nu ska jag chilla galet, puss!

Kommentarer
Postat av: sabajna

Jag har också börjat kolla på prison break.. dock i brist på annat!! men jag förstår inte så mycket men det är spännande!
hahaha

2007-11-12 @ 20:32:07
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

vadå börjat? jag har alltid kollat från första avsnittet :)

2007-11-13 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0