lördags eftermiddag.

Oj var lite väl trött när jag skrev mitt förra inlägg hehe, inte full men trött, Aja det jag skrev stämmer väl delvis höhö! Men men, idag mår jag faktiskt jätte bra :) inte ont i huvet alls, inte i kroppen inte ens i halsen, fan va najs, så ikväll får man hoppas att något händer. Fia är ensam hos sin mors kille men hon vill inte dra dit folk vilket jag förstår till 100% mer än oss tjejer såklart, men tänk om det inte händer nåt då vill man ju inte sitta inne hela kvällen, men men vi får se hur det blir med det, ska ringa resten av folket lite senare, för nu ska jag plugga lite, inget som det är bråttom med men eftersom jag ändå inte har något annat för mig kan jag lika gärna börja lite ;) Ha en bra fortsatt trevlig dag, skriver när jag vet mer om kvällen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0