Lista jag hitta från en annans blogg.

Hur svarar du i hemtelefonen?
Aah det är Sandra.
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Tja det är Sandra eller bara hallå.
Ringer det mycket till dig?
Jo, det tycker jag det gör.
Ringer du mycket?
Ah eftersom ingen av mina kompisar har pengar på mobilen.
Vem ringde dig senast?
Mamma
Hur mycket pengar har du?
Ska jag vara helt ärlig så har jag 50 öre exakt, sen är två kompisar skyldig mig 60 spänn var ;)
Senast kramat och när?
Amanda (lillsyrran) nyss.
Sov du ensam?
Ja.
Vad ser du fram emot?
Helgen.
Vad vill du ha just nu?
Kaffe .
Vilken buss åker du oftast?
76;an.
Årstid är det nu?
Höst/vinter.
Vad åt du senast?
Kladdkaka.
Är du polare med grannarna?
Faktiskt med en granne hos mamma som joinade oss för några helger sen när jag hade partaj.
Har du varit på ett party?
Inte ett men hundrafemtioelva kanske ;)
Var är dina syskon just nu?
Äldre bror & syster hos pappa, yngre syskonen ute.
Vilken tid gick du upp imorse?
Åtta.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Hade precis somnat.
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar på klockan sen in i badrummet.
Vad ska du göra efter det här?
Dricka mitt kaffe och ta en till bit av kladdkakan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0