Lista igen ;)

Vad har du för mobil?
Motorola, Dolce & Gabbana.
Hur många tv; apparater har du i ditt hus?
Två hos mamma och fyra hos pappa.
Har du någon mp3/ipod?
Ja, en mp3.
Hur många telefoner finns i ditt hus?
Två hos mamma och 12 hos pappa.
Hur ofta sitter du vid datorn per dag?
2 timmar sammanlagt kanske.
Hur ofta sitter du vid tv;n per dag?
2 timmar här med ungefär.
Hur ofta festar du per månad?
Minst 4 gånger högst 8 ;)
Är du en sån som sover länge?
Jo faktikt, eller på helgerna alltså.
Film/Tv/Bio eller dator?
Bio och film älskare!
Godis eller riktigt god mat?
Riktigt god mat.
Läsk eller alkohol?
Beror på, men klart man hellre dricker läsk hemma och alkohol på fest :P
Fest eller myskväll?
Beror på humör.
Familjemys eller kompismys?
Både och.
Har du pojkvän?
Nej.
Är du deprimerad?
Haha, nej nej.
Går du på någon sport?
Inte just nu, men tränar så ofta jag får tid.
Hur ofta shoppar du kläder/smink osv?
Smink är olika, när det tar slut liksom, kläder 2-3 gånger i månaden kanske.
Är det ett måste för dig att sminka dig varje dag?
Inte ett måste, men hellst.
Sminkar du dig mer på fest än en vanlig skoldag?
Jo lite mer iaf.
Hur ofta äter du på resturang?
Varje dag nästan, eftersom vi har matkort i min skola.
Åker du mest bil/buss eller tåg?
Buss.
Bor du med båda föräldrarna?
Jag bor HOS båda men inte med båda samtidigt.
Vad gjorde du i helgen (fredag-söndag)?
I fredas var jag på partaj och i lördas var jag hemma hos fia & chilla galet.
Hur är ditt humör just nu?
Seg men glad.
Vad var det sista du gjorde innan du gick och la dig igår?
Stängde av tv;n
Vad ska du göra nu?
Göra te sen se klart på Desperate Houswives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0