kväll.

Skönt att vara hemma, kom hem för en timme sen ungefär och storesyster hade lagat mat, köttfärs med pasta, mums :) Innan hade jag vart i skolan och efter det stan med Elli, Lenore & en kompis Therese till Lenore, Elli skulle köpa presenter till en kompis till henne, riktigt gulliga grejer blev det! Sedan åkte vi vidare för att fixa dricka.. Men som sagt nu är jag iaf hemma och tar det bara lugnt, ikväll får vi se hur det blir, vet inte om jag ens är sugen på att gå ut eftersom jag ska jobba imorn & upp klockan 10.00 men vi får se hur det blir med det, kanske att jag ska försöka va hemma och umgås med systrarna med film och mys ;) Men nu ska jag iaf fika lite sen hoppa in i duschen innan jag ska ringa några samtal! Bye så länge.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0