jo vem vet, jag kanske dör om ett halv år.

Har precis kommit hem och tagit en dusch, gud så skönt det var. Innan var jag och tränade med Lina, Spinning, jävligt jobbigt men skönt på samma gång, speciellt känslan efter! Innan spinningen hade jag bara vart hemma och tagit det lugnt, skrev klart dem sista frågorna på pmf;en och så, sen skjussade mamma mig till tåget och jag mötte upp Lina i slussen och vi åkte vidare till centralen för att handla lite käk åt Lina och naglack till mig, mina naglar går av hela tiden så måste använda genomskinligt naglack på hela tiden för att dem ska hålla något bättre, iaf, sen bar det iaf väg till Hornstull för att spinna gaaalet ;) Och jag tror verkligen jag ska börja träna där, men det blir nog efter julen tror jag, eftersom kortet börjar gälla i januari, men jag har ändå gymkort på ett annat ställe så ska träna där innan jag köper på friskis & svettis :) Men jag och Lina bestämde oss för att bara köpa terminskort till att börja med (ska köpa det i januari) för Lina tänkte att hon "kanske inte kommer träna så mycket och att det var onödigt" och själv sa jag "jo vem vet, jag kanske dör om ett halv år", Garv :D Och en sekund efter det när vi går ut i gatan för att gå så kommer det en taxi som nästan kör på oss, haha det var lite lustigt och läskigt.. Så bäst att hålla sig till terminskort! Efter träningen åkte vi hem och skilldes åt vid bussarna och nu är jag som sagt hemma, med en kopp te i handen, mums! Ska in på JensenOnline och se om vi har några läxor på g snarast så kan jag göra det innan och efter jag ska se Heroes :) skirver nog senare, bye!

image157

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0