Jag skulle inte ha sagt det bättre själv.

Nämen! Hemma från praktiken, eller kom hem för ett tag sen, fick sluta lite tidigare idag eftersom inte min handledare/chefen var där, så en kille som jobbar där sa till mig att jag fick gå bara jag inte sat det till någon haha ;) men men, vägen hem gick ovanligt bra, allt matcha skitbra, bussen kom efter en minut samma sak med tåget och nästa buss efter fem, helnöjd haha, om man jämför med igår dåra, jag ursäktar föresten för mitt utbrått men ibland får man verkligen NOG! men men, sitter iaf hemma i vänta på att middan ska bli klar, är jätte hungrig.. Idag fick jag bygga upp en massa nya vägger och så, först skulle jag bygga klart dockvägen jag gjort sedan fick jag och fatama (Emilia i slutet) göra en annan vägg med klossar och en massa killleksaker, det var kul men jobbigt och tungt att göra om hela vägen eftersom man måste byta hål på hyllorna OSV ;) sedan fick jag göra en till vägg men den var lätt så det gick undan.. Juste nu när jag kom hem sa även mamma att mina skolfoton kommit :O vart livrädd men som tur var så var dem helt okej iaf, inte bra men helt okej :P Nej nu blir det att hjälpa mor min med maten så det blir klart snart (A) skriver sen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0