jag förstår inte hur jag lyckas

Hatar när den satans räkningen kommer hem, där det står hur mycket att har ringt för och man bara behöver ta en kort blick på papprerna för att se vilken som är min, jo självklart den med högst siffror, jag fattar inte hur jag lyckas varje gång alltså, det kan inte vara så svårt att låta bli att messa någon dag eller ringa någon dag, men tydligen är det det. Jag har sagt att jag vill ha kontantkort istället för jag klarar tydligen inte av abudomang (vet inte riktigt hur det stavas) men det tycker inte pappa osv, han tycker jag ska klara det ändå, och ja visst borde jag det, men fan det är inte mitt fel liksom, det känns tex inte som att jag skickat 105 sms den här månaden vilken jag tydligen ungefär hade gjort, och det känns inte som att jag pratat i nästan tre timmar den här månaden, vilket jag också gjort, jag förstår inte hur jag lyckas. Jag måste verkligen skärpa mig nu, men det är ofta för att många av mina kompisar skickar sms då gör jag det tillbaka, jag brukar nästan aldrig starta ett sms, och med ringningen är det ofta för att mina kompisar inte har pengar eller så & då måste jag ringa, väldigt irreterande men sant. Men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig, innan december månad är slut får jag högst skicka 10 sms till och prata korta samtal. Men men nu ska jag plugga lite innan jag ska till mamma :)


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0