Jag är inte gud

Okej nu har det till och med gått så långt att hastalapastasandra tänker skriva ett inlägg om detta, tänkte inte på det förut idag, kan det kanske vart för att jag inte hörde vad jag tänkte tack vare dig? Jo det jag menar är när man kommer till bussstation och precis missar bussen, ni vet ju hur lagom gald mab blir då, jo jätte Happy! Sen så får man vänta 10 minuter på nästa istället för 5 för att det är fucking jävla oväder ute (nästan), sen völ på bussen så släpper man ut håret, ni vet tjejer när man haft dte uppe hela dagen och tar ut det, ni vet hur snyggt det brukar vara då, Inte :) det ser helt enkelt ut som en risboll, höhö, så jag försöker borsta det emn borsten är dum och vill inte sammarbeta så jag tappar dne på bussgolvet, i en lite slaskig pöl en 4 åring lämnat efter sig från sina härliga prickiga gummistövlar, tack! så då fick jag skita i det coh sätta upp det igen, när jag tillsut kommer fram till tågstation så får jag rusa av efterso, jag satt kvar lite för länge än vad jag borde, men jag hinner av, efter att fått sådär än femtioelva snea blickar av 70 och 80åringar, men gå & dö för i helvete tänker jag! jag fortsätter mot stationen och jag drar mitt kort, det börjar pipa, oj jippi va bra härligt, än gång till, nej liksom jag vill ner till tåget nu, det kommer snart, det funkar, åh tack skönt bra! jag kommer fram till skylten där tiderna står och vad tror ni händer nu, så tåget är 7 minuter försenat :) YES! tänker INTE sandra, då tänker sandra, jag kunde lika gärnas stå vid spärren och jucka med mitt kort eftersom det var roligare än att ställa sig nere i kyla för att vänta på det jävla tåget, men nej nu var det som det var och jag är inte gud så jag gick ner till tåget, stod där och hutra i NIO minuter efterso det var försenat ytligare 2 minuter, grrr. Sen började det hela, för det jag nyss vart med om var bara början. Jag gick på tåget, eller gick & gick jag trängde mig in eftersom alla andra gjorde det och eftersom tåget var lika trångt som en, jag vet inte och vill inte veta, ja iaf, det var trångt! man stodd där och trängde ihop sig och hoppades att inte mobilen skulle ringa eftersom jag har hastalapasat signalen på högsta volym (eftersom jag inte hör den annars) eftersom jag inte kunde ta upp den för mina händer var pressade mot stolpen i mitten..men inte nog med det, sedan kliver en stor mörk kille in (lägg märke till att jag anvönder fina ord) och tror ni inte hans mobil ringer, jo men visst och han besvärar sig inte alls med att ta upp den, nej nej, sedan låter det på ett ungefär såhär när han "pratar" om man kan kalla det att prata "jalla mannen, ah azzå abo du e fett skön länh, va skojaru, serri? nä fan va häftigt, okej okej, ja ja, ABOOOOOOOU, nä jag ba gittade, ja men va fan va skulle jag annars göra länh? Fan vadå? jaha, nä bangar inte, fest? okej, mohamed? kommer kommer gör jag, abou, okej, vi ses vi ses ey" Därefter kommer min favorit, han tar upp sin jävlas ipod och tror ni han ens tänker tanken att han står tillsammans med femtioelva andra personer, nej nej, varför ska han det? nej han sätter den på högsta volym och börjar digga med med fötterna, nästan på mina fötter :O Så i mina stakars små öron spelas nu på högsta volym "You can put the blame on me" Alltså ABOOOOU! Det är inte så att jag blir arg, jag blir mer skrattretande för att det var så sjukt högt, som jag sa till sabina, "det var inte högt, det var sjukt högt" "han kunde lika gärna dela ut hörlurar till alla på tåget, för vi skulle hört lika bra då med" "elr varför inte haft med sig hela cd-spelaren?" "Bjud på lite mer ville jag skrika, Höj lite till så dem i sista vagnen hör också!" "Kom igen" men jag var för trött för att bry mig eftersom jag hörde röster u huvet, allstå jag är inte konstig som ted gärdestad eller så, utan mer röster som kommer från praktiken... det värsta var över, trodde jag, trodde ni, men nej när jag kommer fram till min buss har den prescis gått så jag får gå hem i 25 minuter i regnet, överlycklig och happy som jag var redan från första början jag gick från praktiken..

det jag vill få ut med dett är, använd hörlurar som endast gör så dina öron hör, lär er prata svenska iaf på tåg i min närhet, för jag tycker abou låter som aladins apa (jag är inte rasist jag har bara lite tankar) sen att gamlingar borde lära sig att allt kräksar inte kring er, eftersom det var dem som puffade på som mest och trängde sig som mest, annars var det väl inget mer, jo juste, gud om det hör detta, kan du göra så att det aldrig mer regnar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0