heldag.

Hej! idag blev det att ställa klockan på 11.00, även fast jag sovit över hos lenore, på kvällen igår så kollade vi på sex avsnitt av "skins" jätte bra serie faktikst, ska se dem andra tre någon annan dag med henne eftersom hon laddat ner dem :) men men, vi gick upp vid halv 12 ungefär, duschade och åt lite frukost, gjorde oss i ordning och tog bussen och tåget in till stan så var inne till två ungefär, lenore byte lite saker hon skulle byta, sen skulle vi käka på sandys, deras wrap är det bääääästa haha, fast sen blev det ändå makkkkfethoe, usch inte bra, men jävligt gott! sen så fortsatte vi att kolla runt i stan och jag köpte faktikst två nya grejer, ett nytt linne och en mössa, jätte fina och söta båda två :D lenore köpte också en mössa och ett puder, annars inget mer.. vi var drä en stund till sen åkte vi hem till var och än, nu sitter jag och dricker kaffe och äter damsugare :O muuuums, har precis ätit middag med! men men, angående kvällen, hmm på ett sät är alla sunga på fest, men ändå är ingen det och alla är borta eller sjuka, så blir nog att satsa på morgon dagen istället och chilla galet ikväll istället! så hej hej så länge för nu ska jag se idol med mamsen :) skriver kanske senare!


                                              Mitt nya linne från Gina, mössa från h&m och latte som vanligt :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0