grr

Alltså grr, orka att det händer såhär mycket ikväll (NOLL), blir så förbannad, vissa helger händer det as mycket som man vet inte vad man ska göra och vissa inget, som ny tex^^ antagligen blir det bara chill med tjejerna eller något, jag har ingen aning, just nu är jag bara riktigt jävla irriterad och sur, vill kunna gåut på krogen som gräbbsen ;O men nej nej, här fyller man år sent som fan, helvete! Men men, maten blev iaf god :D haha, nu sitter jag med lite cocacola och en damsugare så får man se vad som sker, kanske att något dyker upp, säkert, men det är kanske vid 12 tiden eller nåt skulle jag kunna tänka mej och då är jag inte sååå sugen på att dra ut^^ men men, ses!


Min mat :D (ser kanske inte jätte gott ut men det är det)

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0