God skatt.

Tja! Dagen har gått fort idag, fortare än vanligt, undrar om dte är för att det bara blir roligare för varje dag eller om det är något annat, idag byggde jag i alla fall tre stycken hyllor med leksaker, barbie, tingeling & flaxi-trax haha, dte var krånligt men samtidigt kul och så.. Åkte hem med Lenore, och vi gick av vid huddinge c med pendlen för att jag skulle lämna mitt CV, men "chefen" var inte där så blev ej av, åkte sedan hem till halv 7, pluggade lite sen åt jag middag. Kollade på Ugly Betty och Desperate Houswives med mamma och nu sitter jag här, reda för att bege mig till min sköööna säng, ska se om jag ska läsa lite sen bara sova eller om jag ska se en film eller kolla om det är något roligt på tv, men men, blir att jag skriver mer imorgon istället :)

image145image143
(Två av favorit serierna) :)

love and take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0