eftermiddag.

http://www.youtube.com/watch?v=ibceAPKotY0&NR=1 Vet inte riktigt hur man gör för att sätta in vidio från youtube och så men här är iaf länken till ett jätte roligt klipp :D

Föresten kom jag nyss hem, ha vart med mamma i Centrum, vi kollade lite i affärerna och jag frågade om juljobb på Br där, men dem sa att jag skulle komma imorn eller nästa vecka och lämna ett CV, jag som suger på att skriva CV :O men men.. Men mamma bjöd iaf mig på en fika, så blev att vi satt på ett Cafe ett tag, jätte god kladdkaka (A) & jätte mysigt helt enkelt, mamma bjöd mig även på en Mössa jag tyckte va så fin, en blus/tröja och en fondation ;) tack mamma :) kan lägga upp bilder sen! Men men, nu är jag iaf hemma och ska bara at det lugnt, kanske ta en power-nap snart, så skönt! Så får mna helt enkelt se vad som händer ikväll eftersom det är oklart, ska kanske höra med tjejerna om dem vill gå och se SAW 4 som har premiär idag haha, men vet inte om dem vill eller ens jag, den verkar ju bara så jävla SJUK haha! men men, skriver mer sen!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0