Dagen.

Dagen har vart skön men ändå jobbig och stressig, men nu är jag iaf hemma och har precis ätit middag och sitter nu bara och slappar här framför datan, men ska strax ta en lååång dusch :) Dagen såg ut såhär, Jag började åtta istället för 10 men fick då sluta två timmar tidigare, alltså 3, då jag åkte hemåt för att möta elli, lovisa och ronja (jätte kul att träffa ronja föresten :D var så länge sen), sen så skulle vi fixa lite kroek och det tog sin "lilla" tid haha, men men tillslut så fixades allt.. innan på praktiken gick det bra, jag var där innan öppning, så jag hängde upp en massa prislappar och skyltar i hela butiken, sen fick jag damsuga hela butiken vilket tog ett jävla tag och var jätte jobbigt, blev varm efter bara tio minuter och då var det 30 minuter kvar typ.. men men, sen kom dem andra prao tjejerna, Fatma och Emilia och då började dem hänga upp och lägga fram den nya julkalenden och jag började fixa med alla julsaker och det, men men, iaf så blev hela julväggen klar och jag är riktigt nöjd :) sen åkte jag och mötte tjejerna och nu är jag äntligen hemma (har väl vart det i nästan en timme iofs) men men, ikväll så blir chill/krök/fest, man får se vart det leder, ska bli najs iaf, eftersom förra helgen sög möööörra.. höhö! Så det blir att träffa alla tjejerna, antgligen dem vanliga, Lina, Elli, Lenore och Camilla, ska bli skit kul att träffa camilla som vart bortrest i två väcker i indien :O :) men men, sen vet jag inte om vi blir fler eller ej, men kanske, sen ska vi ju såklart inte bara sitta vi uten vi ska hem till en annan tjejkompis som ska ta dit en massa folk, ska bli kul! Men men nu ska jag duscha och fixa lite i mitt rum innan Elli kommer för att fixa oss innan vi går :) skriver kanske senare, annars imorn!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0