Blandat..

Jag har verkligen tänkt på en sak, alla mina vänner också, veckorna gå sjukt, verkligen sjuuuuukt fort nu för tiden, först trodde jag det bara var på helgerna det gick fort, men sen även vissa vardagar, sen blev det sommar och jag tänkte att det måster bero på det, men Nej, det går fortfarande jätte fort och nu är det ändå höst, världens segaste och tråkigaste årsid på året och ändå går det fort, jag fattar inte riktigt det.. Visst det är jätte skönt att vardagarna går fort när man går i skolan, men nu när dte liksom är lov och när det är helg, då vill man juinte att det ska gå fort, det är liksom redan torsdag och nyss var det ju söndag, jag förstår verkligen inte..
En annan sak jag bara kom på att tänka på var halloweenfesten hos amelie, jag skulle ju ladda upp bilder men det blev inte av, har en massa på fejjan istället som ni som vet vad jag heter kan kolla in :) men jag vill iaf lägga ut en bild på min fina klänning jag hade på mig, för det skulle jag också göra, dem har så himla mkt fint på Gina Tricot, och det är inte alls dyrt, har köpt jätte många klänningar och t-shirts där det här året efterom dem är så himla bra! Känner föresten att jag inte shoppat på länge, eller jo visst klänning köpte jag i fredas och så köpte jag pärlörhängen i tisdas, sen lite smink och sånt, men jag brukar alltid köpa en massa samtidigt, kanske att det blir stan imorn eller något, måste bara se till så jag kan åka med någon så man kan stanna och ta en fika också :) Har ändå det mesta av mitt studiebidrag kvar så.. Juste jag undra vad som sker i helgen, det är nästan inga hemma vilket är jätte tråkigt, eller alla kommer typ hem på lördag och jag och tjejerna som är hemma vill ut imorn, kanske bli både och iofs, måste bara fixa dricka så löser det sig nog.. Jätte kul att våran tötzsnot elli kommit hem från Milano föresten :D saknat henne, alltid lika kul att träffas! Vill också till Italien, har iofs vart där en gång med syster och mamma, men då gick jag kanske i femman/sexan och tyckte inte alls det var lika kul med tex shopping osv som jag gör nu, så utnyttjade inte det så mkt då, men men.. Hon hade haft ungefär 17 grader varmt där också, och då blev man ju ännu mer avis eftersom vi har jäkla pissväder här hemma i Sverige, blä! Men då ska vi iinte bara tala om det utan våran lilla unge Camilla, är också utomlans fast i INDIEN :O hon har vart där i en vecka nu och ska vara där en hel vecka till, snacka om att hon kommer vara brun som satan när hon kommer hem, daaaamn, vill också härifrån, grrr! Men men blir nog utomlandsresa för mig i vinter/vår istället, + att jag kanske ska åka utomlans med lina, elli och CO i sommar :D längtar! Men då får vi se vart det blir, kanske Italien eftersom elli ville dit igen eftersom hon tyckte det fanns så heta grabbs där haha! Men men det är ett jävla bra tag till dess så det får vi se hur det blir med :) Men men nu ska jag hjälpa mor min med maten, så skriver jag igen sen!


Min klänning :) Jag som katt haha, elli i milano :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0