'Bara för att du sitter på toa behöver du inte mumla med mig i telefonen'

Jobbig men skön dag, eller jag är typ jätte trött efter helgen, men annars är det väl okej, har vart på praktiken idag, det var som vanligt, rätt kul faktikst som vanligt :) och fort gick dagen, fick jätte mycket gjort skönt! Nu är jag iaf hemma, har precis skrivit klart mitt CV jag ska skicka till Br-leksaker i Huddinge och så, för att se om jag kan få juljobb där! ska bara finslipa lite på det.. Kom lite försent i morse, eller kanske 15 minuter eftersom jävla busshelvetet var försenat på 9 minuter :/ men men, min handledare blev inte alls arg så det var tur det hihi.. Men nu ska jag ta mig en fika med mamma & CO och bara ta det lugnt framför tv:n innan jag skickar in mitt CV ;P


Har tänkt, tänkt mycket, men det man egentligen vill är något helt annat och det har jag ingen aning om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0