Back to hell.

Okej, plugg, plugg, plugg hela dagen idag haha, men det har faktikst inte vart så jobbigt som man kan tro, trist men inte jobbigt, jag menar vad ska jag annars ha gjort idag, sovit bort hela dan eller vadå, det va ändå trist väder ute osv, så hade ju inte precis något annat för mig, + att det är bra för mig, pluggar allt för lite annars.. Eller jag har ju inte pluggat hela dan, vaknade vid 12 och då tog jag det lugnt med en lång frukost och chill, sen som jag skrev förut var jag ute och gick med Camilla ett bra tag sen in igen. Sen har jag väl för det mest suttit vid datorn och skrivit på tre olika läxor, men jag vart ju klar med två av dem som egentligen inte ska va inne fören om två veckor typ ;D så känner mig riktigt stolt och duktig, haha! sen har jag ju inte suttit och råpluggat utan jag har ju pratat en massa med sara i telefon som jag inte träffat eller pratat med på typ två veckor sen lyssnat på en massa härlig musik :) Men apropå plugg, imorn är det Back to hell  igen :/ jobbigt, men sant, har inte vart i skolan på 4 hela veckor, pga praktik och lov, hur skönt som helst och nu måste man tillbaka. Men det är livet och det är bara att dansa med ;P Men men nu ska jag fortsätta lite med sista läxan som faktiskt råkar vara till imorn (vilket jag fick reda på för 1 timme sen) men är väl halvklar så det går nog rätt fort hoppas jag. skriver kanske senare igen, annars imorn!

image148
känner mig lite som den här snubben, haha :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0