1408

Kom att tänka på att jag såg en otroligt bra film i helgen, '1408' hette den och John Cusack är huvudrollen i filmen, han är både riktigt bra och lite sådär full/snygg tycker jag själv ;) Filmen var iaf jätte bra tycker jag, läskig men riktigt bra gjord faktikst! Filmen går just nu på bio, men Elli hade bränt den redan :) Förstod egentligen inte så mycket av filmen för den var väldigt komplicerad tycker iaf jag, men annars var den som sagt bra. Ger den en stark 7 av 10, och man kanske inte borde vara 12 år för att se den för som jag sa måste man vara med hela tiden!
Men nu ska jag skriva det sista innan jag ska sova, ha en bra fortsatt kväll!

image149

PUSS & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0