Wej

Wej! Nu har bror min fixat mitt internet :D Va typ tre månader sen jag kunde sitta vid min egen data och surfa runt, känns fett skönt och bra! Nu får jag inte sabba det här, fast det går nog inte heller eftersom det är en bättre internet grej i datorn nu ;D Nog om det! Har målat naglarna lite julröda, alltid så himla fint och härligt, inte för att mina naglar är dem längsta men fint hur som helst.. Hade snart tänkt lägga mig, Ja helt seriöst, får inte bli som gårdagen, absolut inte! För imorn är det fredag och lite roligare lektioner iaf ;) webb och så.. Skriver igen innan jag lägger mig, nu blir det lite julmusik och snack med vännerna! Bye.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0