ville bara tilläga

Fan vad dålig jag är, men jag är inte trött nog än och istället för att läsa så kan jag läsa några bloggar istället så jag blir trött, är faktikst riktigt kul att se hur folk tänker och tycker, vare sig jag håller med dem eller inte så är det intressant att läsa, man lär sig så mycket nytt, fan låter som någon jävla lärare här, men helt allvarligt alltså ;) Vet inte riktigt vad folk tycker om tex "blondinbella" men jag tycker fan hon är grym haha, inge fel alls på henne som alla säger, jag tror absolut inte det behöver vara avundsjuka bara för att folk ger elka komentarer och sånt till henne, men jag tycker bara det är så mesigt att göra det, haha dem känner ju inte ens tjejen, okej inte jag heller, nej, men just därför tycker jag antingen inget om henne eller så tycker jag hon är grym ;D varför jag tycker det är för att hon är sig själv och tycker som hon vill även fast inte ens jag håller med om allt.. Jag menar skulle jag skriva att jag inte tycker att man ska bära keps i skolan för det ser ovårdat ut skulle ingen bry sig (nu tycker jag inte det men om) och sen skulle hon skriva om det, VIPS så skulle hon ha typ 1000 komentarer vilket 900 av dem är elaka, inte för att dem bryr dig om inehållet i inlägget, utan att dem bryr sig just om henne och det är just det som är så jävla pinsamt larvigt :O haha! Men men vill inte sitta här och prata om det, vill inte verka vara som värsta skyddsängeln över henne för hon verkar ju klara det där fint själv! Annars då varför bloggar folk? Jag bloggar för att komma ihåg roliga minnen eller tråkigare, eller bara min dag i skolan, det kan alltid vara kul att veta, sen ibland kanske man kan skriva något mer underhållande, men det får vi se när det sker nästa gång ;) Jag har iaf lärt mig att man inte ska skriva för mycket känslor och sådant blarr i sin blogg, för folk får för sig saker som inte stämmer, folk får för sig att man pratar om en person fast man pratar om en annan, det är lite lustigt och lite ego skulle jag kalla det själv, sedan ska man inte skriva dumma saker heller, eller lägga ut fula bilder på vänner och bekanta för då får man igen (A) Jag hittade tex på youtube en vidio, någon riktigt skön människa (måste det ha vart) gjort om "älvsjös fjortisar" (typ alla 92or & 91or är med) och det var nog det roligast man sätt på länge, de roliga var att det stämde in väldigt bra ;D haha, så att jag inte ska få skulden kan ni gå in själva och kolla på youtube och sedan på "älvsjös fjortisar" som sagt haha.. Men nu ska jag iaf blogga lite till innan jag ska sova, får se när det blir, lyssnar på www.julradio.se och den underhåller mig riktigt ordentlig men en massa rolig musik haha :) hörde en bra låt nyligen, någon eller några yngre tjejer sjöng på engelska, den var riktigt bra, ska försöka söka på den på youtube eller nåt nu i think.. Så skriver snart igen, bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0