Uppesittarkväll?

Hm okej, ikväll är det en såndär uppesittarkväll så man bara mååååste sitta uppe och kolla på tv, äta sig fet och bara umgås med sin familj, vilket man ska göra imorgon också, varför? Det har jag ingen aning om, men det är väl ganska mysigt? haha! Nej just nu sitter Linn och Amanda i köket och ritar, jag uppe i mitt rum vid datan med jumusik på högsta volym och målar naglarna röda, Syster i sitt rum och bror i sitt, Pappa i kontoret osv, inte så mycket julstämning precis, men jag lovar att innom 30 minuter kommer någon skrika att vi tagit fram julmusten och knäcken och allt vad det är och så kommer alla samlas framför tv, jag orkar bara inte ta tag i det själv.. haha! Nej jag tänkte göra något helt annat nu, jag hade tänkt duscha och sedan lägga en ansiktsmask, det vore för underbart eftersom jag ändå fick en så passande innan jul av Lenore :) Så varför inte? Jaja, det var det för nuet, kanske att jag vågar lägga in en kuuuuslig bild på mig i den sen ;O bye!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0