två veckor kvar till julafton.

Tisdagskväll och svinseg, har vart och ätit (ASMÄTT) och handlat lite klappar, blev endast till mamma, vet inte vad jag ska köpa till bror min + Lenore, dem hjälper mig ju inte med förslag grr! Men till mamma blev det iaf två ansiktsmasker, body lotion, ett långt halsband och ett läppglans :) hoppas hon blir nöjd och att hon inte vet om min blogg höhö ;D Juste jag hittar fortfarande inte mitt minne till datan där jag har massor sparat, bajs.. Måste leta ihjäl mig snart igen, orka! Men men nu ska jag iaf skirva klart det sista på den andra läxan (den ska inte vara klar fören om en vecka hihi)

Hur som helst är det bara två veckor kvar till julafton, mys :) bye!

image178

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad kan jag köpa till min flickvän i julklapp? :)

2007-12-11 @ 20:21:46
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0