torsdag

Godmorgon! Nu är jag pigg som en mört haha och ska precis äta lite frukost och ringa upp Fia, så ska det bli lite plugg också, vid 4, halv 5 tiden måste jag sticka till jobbet så ska försöka få klart allt innan, men det borde jag lyckas med :) Har som sagt fortfarande den där eng läxan, om det där brevet, Fia ska få kolla lite på det (för hon är en gud på eng haha) sen ska jag väl finslipa det själv och skicka in, sen är det medialäxan, den är jag väl egentligen också klar med men ska finslipa lite på den med.. Så får jag se om det vart något mer, dyker ju oftast alltid upp något, annars får jag väl ta med det till jobbet, brukar funka. Men men nu måste jag käka lite, bye!

'du är inte bara den vackraste jag sett, du är också den underbaraste'

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0