'Tomten är far till alla barnen'

Har nyligen vart ute och gått en lång promenad med mamma, vi skulle testa att gå förbio vivo för att se om det var öppet men det var det såklart inte, så blev bara att gå en promenad istället :) När vi kom hem så skulle jag fixa mina naglar, sätta dit läsnaglar och så, men jag orkar inte + att jag gillade inte dem jag har, ingen nagel passar på mig, tur att dem inte var allt för dyra, för ska köpa nya av något annat märke iställe.. Istället så bestämde sig mamma och jag att vi skulle se 'tomten är far till alla barnen' haha, jag älskar den filmen och har den på film hemma redan, men en tradition är det så måste ju bara se den! Men nu slutar föresten pausen, skriver senare, bye!

image247

//Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0