Tisdag.

Hejsan hallå! Skrev ej igår och det var inte alls meningen (inte för någon bryr sig men men) Igår var jag iaf dödstrött och då menar jag med fullaste allvar, ja! Jag ålte hem till mamma efter att jag slutat och vart med Sara på en resobyrå och frågat massa konstiga frågor.. mamma bjöd på fika och vi prata och var ute och gick, det va skönt, jag hanna tyvärr inte ta en tupplur eftersom jag pluggade också, så efter att ha vart hos mamma i typ två timmar skulle jag åka in till östermalmstog och möta Elli och Lina för att jobba, jobbet gick bra, men var riktigt trött efter, så när jag kom hem vid halv 11 gick jag och la mig direkt och somnade innan tolv :) Idag  hade jag ställt alarm på 10 så fick sova mer en tio timmar riktigt skönt. Jag gick upp , duschade och gjorde mig i ordning sen vid 12 tiden åkte jag för att jobba eftersom jag var ledig från skolan.. jobbade mellan 13.00 till 17.00 och det gick bra, Elli eller Lina var inte där så jobbade bara med massa andra, men det gick bra, det var ett roligt och härligt gäng jag fick jobba med istället ;P Vid 17 drog jag hem och kom hem vid 18 tiden, då vi åt middag och nu tiden efter det har jag pluggat lite och bara tagit det lugnt, ska plugga lite till innan jag ser Ugly Betty & DH .. Ha en fortsatt trevlig kväll allesamans, bye!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag bryr mig!
Jag var inne och skulle läsa din blogg å tyckte det var mysko att du inte hade skrivit, så det så... Puss

2007-12-04 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0