Tävling.

Tävling.

Bloggen sjukdom har anordnat en tävling där man kan vinna en Ipod Nano samt en mp4spelare och biobiljetter.
gå in och tävla du med.
Man kan vinna fina priser som biobiljetter och ipod och så, alltid kul med tävlingar bland bloggarna :)
sjukdom.blogg.se/1197118686_jul...inn_ipod_n.html

Varför borde just jag vinna; Jag vill och borde vinna eftersom jag gärna skulle vilja ha en ipod, har en mp3 men den är inge bra tycker jag själv, eftersom jag vill kunna ha flera låtar på den.. Sen är det alltid kul att vinna, eftersom jag nästan aldrig brukar vinna ;P Jag skulle bli glad för biobiljetter med, det är alltid kul att gå på bio, speciellt eftersom jag älskar det och det går många bra filmer nu :) och självklart skulle jag bjuda med en vän om jag vann två biljetter ;)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Sorry ;D

2007-12-11 @ 14:48:22
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0