Tänk om igen, snälla!

Jag undrar en sak, en liten sak bara, en fruktansvärt ful sak, en väldigt störande sak och också väldigt onödig sak.. Varför i helvete går man med klackisar/snyggare stövlar tillsammans med mjukisbyxor :O Skolan som på stan? det är nog det mest fulaste en människa kan bära, och man ser det hela tiden, i skolan på tågen i stan osv, vad är felet på denna människa, är den sjukt lat eller har den bara sjuk klädstil? Jag brukar verkligen inte bry mig om sånt här annars, men när jag såg det idag, fick jag verkligen NOG! Man kan väl för fan sätta på sig några lägre skor utan klack eller något istället, eller jeans istället för mjukisbyxor, ja ni fattar, det ser bara så fult och cp ut! Liksom min lillsyrra på 13 bast, kan ha så ibland, och jag får nästan en illamående känslan haha!

Tänk om igen, snälla!

God jul för i helvete!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0