Sweet home alabama

Nu vart det lite film ändå, filmen sweet home alabama var på tv och den är ju bara för bra tycker jag :) den har liksom det där lilla extra i sig haha! Till den blev det must, knäck och nötter, mums ;) nu ligger jag iaf i sängen med datan, hade tänkt sova nu, är väldigt trött efter heldan :) ska egentligen inte upp någon speciell tid eller göra något speciellt imorn (mer än baka knäck igen hihi) så måste ju inte heller gå upp så tidigt, men kan vara skönt att sova nu ändå, så gör nog så som sagt ändå :) Men jag skriver igen imorn och då är det dan före julafton :D Pusspuss på er, bye!

image238
visst väljer hon rätt kille tillslut? det tycker jag, vet hur det känns att vara i samma sitts..
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0