ssss

Är ledig i dag skönt, vaknade halv 1 av att mamma tyckte jag skulle gå upp och äta samt plugga, hmm.. Har drömt mardröm i natt, den värsta sorten också, om spindlar, ussssch får ryssningar av bara ordet, dem var så äckliga och så många och nä jag tror jag ville dö hundra gånger om, när jag vaknade varjag livrädd att det skulle vara en i mitt öra eller nåt, helt crazzy men sant.. Vet iaf att jag inte mår bra om jag drömmer om det, eller det brukar vara så.. men men nog om det, bläch! Har gjort mig lite kaffe och frukost, ska skriva lite på eng brevet och en pmf läxa, men eng brevet har jag i mitt lilla minne till datorn som jag inte hittar eftersom mitt rum är i en stor röra just nu, aja, får väl börja med den andra läxan så länge och leta sen. Ikväll blir det donken med mamma, linn & amanda fetma yey och sedan handla dem sista klapparna :) men men nu ska jag sätta igång. Bye!

'man gör som mest dumma saker, när man är som osäkrast.'

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0