spänningen

Nu har mamma precis gått, hon var här för lite julfika och med en varsin julklapp till oss :) Vi ska få flera på onsdag när vi firar med hennes släkt.. Men mamma var till och med så snäll så vi fick öppna klapparna nu hihi, min lillesyrra Amanda fick ett par skor hon önskat sig, Linn en skjorta och en väst till imorn, Carro en bok om Marily Monroe och min bror fick någon liten AIK gubbe haha, själv fick jag en parfym, Ralph Lauren HOT, den luktar riktigt gott tycker jag, har den äldsta, så ville testa en annan nu :) Nu har jag precis bäddat ner Amanda för att hon inte mådde så bra, antingen för längtan eller för att hon ätit så mycket knäck haha ;) Så ska göra henne sällskap är ändå rätt trött efter att ha bakat knäck :) bye!

image240image241

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0