sova, äta, jobba, sova

Hemma, skönt som vanligt, trött som vanligt, håller på att städa lite i mitt rum eftersom det inte ser helt okej ut, fast det är jobbigt, har så mycket saker haha.. Nu ska jag iaf fixa en lite sak till Lenores julklapp här hemma dåra sedan ska jag sova och sen äta och till jobbet, börjar klockan fem och slutar klockan nio, jobbar ensam idag, rätt tåkigt men det brukat funka ändå :) fyra timmar går rätt fort tycker jag.. Idag hade vi kort dag i skolan, bara 30 minuters pmf och mental träning, fast kom 45 min försent eftersom mina bussar krånglade + att jag va osäker på om jag skulle gå eftersom jag inte mådde någe bra imorse, men sen blev det bättre så då gick jag ändå.. Nej nu ska jag fixa och dona lite innan jag går och lägger mig, Gud så skönt, bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0