Söndag

Idag är det söndag och jag är riktigt stolt över mig själv att jag är uppe nu, vaknade för mer än en timme sen vilket jag annars inte brukar göra och det var faktikst bara riktigt skönt, för har lite saker att hinna med idag. Som plugg, gäster här hemma, iväg och fika och handla lite och sen ska jag till pappa och vill inte sitta där och plugga en massa. Men det ska nog gå bra eftersom det ändå inte är så mycket plugg. Igår bestämde vi oss iaf för att bara at det lugnt, jag och Lina åkte till Camilla där redan Rebecka, Amelie och Mirre var, dem hade småkrökat lite, men eftersom vi inte skulle ut så struntade jag och Lina i det, gjorde mig bara en liten drink :) Vi var där i ungefär två timmar sen tog vi sista bussen hem och jag mötte även kusin och syster som hade vart på krogen. Påväg hem såg jag att Tobbe ringt, så ringde upp han och kollade läget, dem var ute på krogen men tydliigen var det misslyckat och vill kolla vad vi gjorde, men jag skulle som sagt hem och sova. Väl hemma vid 1 tiden gick jag och la mig direkt, skööönt!

Men nu ska jag iaf äta lite frukost/lunch och sedan göra mig i ordning och plugga lite grann, bye!


Gammal bild på Lina & mig ;)
//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

hihi gullig bild!

2007-12-02 @ 19:04:43
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

jag vet ;) & kolla mitt fina långa hår :')

2007-12-02 @ 23:40:45
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0