skolan

Ja men så kul, kom till skolan två minuter i nio och klassen hade gått in redan, why? Jo när man äntligen (tror) att man kommer i tid så råkar det vara så att man börjar kvart i nio och inte nio.. Jag får helt enkelt skylla på Sabina eftersom hon sa att vi började prick, vet att jag ska kolla det själv på online, men online funkade inte för mig igår.. men tror du min lärare bryr sig om det, nähädå! Nej men nu ska jag sluta tänka negativt, jag har ju iaf inte missat något viktigt, nu sitter vi tex i datasalen för att göra ett test om olika yrken.. så ska väl göra klart den nu, bye!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej besök gärna min blogg och besvara dagens fråga :)

2007-12-19 @ 09:41:36
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0