sandras önskelista.

Nu tänkte jag att ni ska få ta del av min fina önskelista jag har gjort, är grymt dålig på att skriva önskelistor och sådant, fast ändå vill jag ha en massa saker, haha ja men ni fattar precis vad jag menar, när det gäller går det bara inte!

1. PENGAR
2. SpiceGirls-cd
3. Converse Bag från Åhlens
4. Alla möjliga smycken (love it)
5. Mascara Double Extension Carbon Black de L'Oréal (gammal favorit)
6. Fondation (Någon som vet någon bra, känns som att dem flesta av mina suger) :P
7. FACE stockholm, Lipgloss Rose (Älskar den)
8. Inpackningar & allt möljigt till håret
9. Ny ipod

Det var väl på ett ungefär vad jag kom på ;D önkskar mig en massa småsaker med men men :) (inte i ordning)


Mascaran, väskan (fast jag vill ha en guld eller silver), läppglanset på ett ungefär, det jag använder/vill ha är utan glitter..
Men nu ska jag sova, ni får ha en fortsatt trevlig kväll :) Bye!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0