Sandra

1. När gick du upp idag?
12 tiden

2. Diamanter eller pärlor?
Både och

3. Senaste filmen du såg på bio?
Saw 4 (tror jag)

4. Favorit-TV- program?
Fler

5. Vad åt du till frukost?
Mackor och te

6. Vad är ditt andranamn?
Har inget

7. Din favoritmat?
Grillat

8. Vilken mat gillar du inte?
Korv

9. Favoritchips?
Alla

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Brittans nya

11. Vilken bil kör du?
Ingen eftersom jag är en liten flicka

12. Favoritmacka?
inte fan

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med?
Vet inte

14. Vilka är dina favoritkläder?
Alla mina kläder är mina favoriter

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
AFRIKA haha

16. Favoritklädmärke?
Har igen speciell favorit

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Förstår inte frågan? haha

18. Favorittid på dagen?
På dagen eller på dagen? Isåfall kvällen

19. Var är du född?
Huddinge

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Is hockey

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola<3

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Isåfall nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Både och

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inga just nu

26. Vad ville du bli när du var liten?
Bäst och det blev jag

27. Bästa barndomsminnet?
Minns inte sånt

28. Varit i Afrika?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha ja, men jag minns inte varför

30. Varit med om en bilolycka?
Nej

31. Favoritdag i veckan?
Onsdag

32. Favoritrestaurant?
Nej

33. Favoritblommor?
Fler

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MC-fathoe

35. Äger du en cykel?
Nää

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vet inte

37. Läggdags?
Efter 12

38. Vad lyssnar du till just nu?
Julmusik

39. Favorit färg
Svart

40. Hur många tatueringar har du?
Inga men ska göra en snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0