plugg, plugg & mera plugg.

Nu har jag pluggat i lite mer än två timmar så tyckte jag var värdig en paus från pluggandet, det är ungefär 300 gloser jag ska kunna tills imorgon, härligt! Brukar gå as bra för mig att få in glosor annars, när man kanske ha sådär 30 st till en dag, så lär jag mig dem på 10 minuter, men nu när det är så många blir det så jävla svårt och mycket, men kan typ 100 av alla nu haha, ( har läst två kapitel i boken också så ni inte tror att det tar två timmar att lära in sig glosorna (A) ), så har alltså 200 kvar haha, men ska dela upp dem i typ 3 delar så blir det nog lättare, den är bara massa nya ord också, eller nya och nya, men konstiga ord jag aldrig kommer ha användning för, men men. Nej nu ska jag fortsätta efter 15 minuters "rast" skriver senare, bye!

image204

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0