övrigt

Sitter och skriver lite på min eng text (& äter en fläskig "billys pizza" känner mig fett big just nu haha, man ser liksom hur det bara dryyyyper om pizzan haha, men jag dricker mineralvatten till så det är ju iaf bra ;) höhö), det är inge brodskande men vill ändå få den klar så snart som möjligt så jag slipper sitta mitt i natten sista dagen, det blir bara jobbigt.. Nu har jag skrivit 400 ord och man ska ha mellan 500 och 900 så det kommer nog gå bra det! Hade tänkt sätta på "Die hard 4 nu", så får jag se om den är bra eller ej, har inte hunnit se den än så tänkte passa på nu.. Juste idag kommer en av mina favorit filmer på tv 5an tror jag, "Love actually" älskar den filmen, så grymt härlig, ska se om jag till och med spelar in den :) det är grymt bra repliker i den och det är grymt bra skådisar! En film iaf jag kan se 100 gånger om. Sedan senare ikväll bär det av till mor min så ska packa till det också. Har hur som helst tänkt på en sak, Vad ska man köpa till alla i julklapp, jag vet verkligen inte, jag ska köpa till 7 personer vilket är 6 i familjen och 1 kompis (Vi drog lott i fredas hos mig om vem som skulle köpa till vem så man inte behöver köpa till 5 pers typ), det är alltså pappa, mamma, allan, carro, linn och amanda + Lenore som jag fick :) sen är ju alla så jobbiga och säger inte va dem önskar sig så måste ju chansa och det orkar jag inte egentligen, vet inte ens när jag ska få tid att handla det^^ men får väl bli någon gång innan skolan i veckan eftersom jag har sen vecka + någon dag i helgen, antagligen söndag eftersom jag tror jag ska jobba på lördag som vanligt.. känns föresten as skönt att ha ett jobb, så man kan tjäna lite pengar utan att behöva anstränga sig allt för mycket med sköna tider och så, inte bästa jobbet men vem bryr sig ;) Nej nu ska jag sätta på filmen och stänga ner mitt arbete för dagen! skriver laaater, bye!

image173

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0