Onödig dag i skolan och julklappsshopping.

Satan vilken lång dag eller nåt, nej men skolan varade ju inte länge alls till att börja med, var där mellan klockan halv fyra och fyra, två i klassen hade föredrag sedan var det bara att gå hem(stan), men men. Innan hade jag iaf mött Fia och Emelie i stan för att handla lite klappar och så + fika.. Och det kan man säga gick bra, har handlat till mina systrar + pappa, är bara Lenore, mamma och bruuur kvar, får bli att jag handlar åt dem i helgen eller nåt sånt. Nu sitter jag iaf sliten och go och äter glass + skriver på en novell (igen), ska skriva om hur jag skulle reagera om jag vaknade upp och märkte att jag var blind, antagligen skulle jag skrika och dö liksom, men det blir ju inte så mycket text så måste ju hitta på en massa annat blarr^^ men har kommit igång så det ska nog gå bra :) men men skriver igen senare, bye!

image175image176

Bjuder på en bild på moi och en på syrran ;D


//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fridah

snygggt! =)

2007-12-10 @ 20:35:32
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fiia

Seeexy picture på dig där Sandra;)

2007-12-10 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0