Om mig

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Toppen eftersom vi fått jullov nu :)
Favoritgodis: Choklad och feraribilar
Kläder just nu: Tunika, shorts (finkläder)
Musik just nu: Julradio.se
Sommarplaner: Italien maybe med tjejena + Gotland
Hur många kuddar sover du med: 4-5
Spelar du nåt instrument: Nej, spelade fiol i ettan haha
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Vem är viktigast för dig: Just nu är jag viktigast men också min minsta syster
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Haha, lite
Snarkar du: Ja, men bara lite (A)
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: SPINDLAR :'(
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Flyga
Vad vill du jobba som: Ingen aning än
Gillar du att sjunga: Ja, men endast när jag är påverkad eller i duchen ;)
Anser du att du är stark: Nej, haha
Vad gör du om du får hicka: Försöker bli av med den
Vad längtar du mest efter just nu: Hemligt (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0