När man talar om trollen.

Har nyss ätit och precis innan vi skulle äta kom pappa upp med en sån där grej man sätter in i datan för att internet ska funka haha, vet fan inte vad det heter men ni som har bärbart internet fattar nog ;) Iaf så blev jag väldigt glad för det! Men min bror har inte fixat det än för han är inte hemma just nu, så han fixar det senare ikväll :D Äntligen så kan jag ha min egna dator igen!
Har föresten pratat med min lilla favoritunge Lina om helgen och det blir antagligen fullt upp :) imorn ska jag träffa tjejerna och ha myskväll hemma hos mig med ost & kex & en massa gott, eftersom min kära mor är bortbjuden på idolfinalen :) (glad för hennes skull, själv gillar jag inte idol) sen får vi se vad vi gör av kvällen, tror att vi bara stannar hos mig och tar det lugnt och fläskar höhö eftersom det troligen blir fest på lördagen istället, Men men nu ska jag städa mitt rum lite, bye!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0