myys

Har nyss ätit våfflor med familjen, gott! Lyssnar nu på julmusik, dricker mjölk, målar naglarna RÖDA och bara tar det lugnt :) kan det bli bättre, nej? :) men nu ska jag ner till källaren och hämta julklappspapper för att slå in några av klapparna! kommer snaaaaart!

Så nu har jag slagit in dem sista klapparna också, skönt! Har iofs lilla Lenore kvar, men ska väl handla till henne i helgen eller imorn typ :) Sedan ska jag handla något mer åt min mamma och åt pappa, annars är jag klar! tror föresten inte att min bror läser min blogg, isåfall skulle han vara lite pinsam och patetisk :D så ska avslöja vad jag köpte som ett litet tips till er som vill köpa något förutom kläder (eftersom mina andra syskon köpt det till han) och sånt till en 22årig kille, jo jag köpte "Borat" filmen haha, har inte sett den själv men den verkar ju kul och det tycker säker bruuur med :) men men slut för mej, nu ska jag glida! bye



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0