Min söndag

Min söndag har sätt ut såhär, jag åt frukost och tog det lugnt ett tag, vid två tiden satt jag mig vid datorn igen för att plugga lite, vart lite på pmf läxan och turismen som vi har till tisdag, blev nästan helt klar, fast det var två frågor som man måste fråga en resobyrå om så det ska jag göra imorn så jag får det gjort, slutar ändå vid 11 tiden :) Sedan vid halv fyra vart det lite fika och mys och alltås en paus från pluggandet, sedan var jag ner till affären för att köpa lite things. Sedan har jag pluggat igen från fem till sju med med lite avbrott.. sen blev det middag och nu sitter  jag hemma hos pappa och läser lite bloggar och lyssnar på julmusik (tro det eller ej) men fick ett tips om www.julradio.se så gick in där och började lyssna, mycket mer julstämning nu :) Har precis måla naglarna så att dem inte ska gå av (ointressant, jag vet) det bästa är nästan depend, billigt och bra, finns bla på Åhlens och Lindex, för 25 kr. Annars ikväll ska jag väl inte göra så mycket, bara ta det lugnt och blogga litegrann. Kanske att jag pluggar lite till innan jag ska sova, har blivit plugghäst för att jag har rätt mycket nu men lite roligare läxor om man säger så, inte en massa "lär in en text & så ska du kunna den" läxor ;P men men.. Imorn blir det iaf skola mellan 08.00 (jobbigt) till 11.10, sedan ska jag hem och bara ta det lugnt, äta och plugga lite (8-|) Sedan vid fem tiden ska jag möta Elli för vi ska jobba mellan 17.00 till 21.00, jobbigt och kul på samma gång, roligt om man ringer roliga personer, tråkigt för att det är samma sak hela tiden + att jag kommer va jäääätte trött när jag kommer hem även fast jag säkert komma hinna med en power-nap efter skolan.. Men det är bara att hänga med, man får ju lön iaf ;) Men nu ska jag försöka skriva min önskelista (mamma & pappa tjatar om att dem vill ha en nu :P), kanske sätter in den här sen ;) Ha en bra fortsatt kväll, bye


lillsyster redo för fotboll :), mitt lilla krypin vid datan (A)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0