'man måste ju veta allt om alla och gärna lite till, lite som kanske inte ens är sant'

Nu är det såhär att jag vill skriva en lite intressant text om allt möjligt, något jag verkligen bryr mig om och tycker si och så om något som jag kan skriva en hel a4 om, vad kan det vara, har själv inte kommit på det än, men det kommer väl, man kan tex läsa andras bloggar, då har dem tävlingar, hundra bilder, långa texter om vad just dem tycker om just det och det och varför, sedan får dme långa komentarer som antingen är gemensama eller emot, man får helt enkelt ta skiten när man skriver något som en annan lika gärna kan tycka något annat om, thats life! Inte för att jag bryr mig om jag har många besökare eller inte,om jag får komentarer eller ej, det är inget för mig, utan jag vill kunna använda mig av min blogg senare så jag kan gå tillbaka till mina vänner och gamla helger, ha det som en liten dagbok fast att jag delar med mig av den till den som nu känner för att läsa, jag vill tex inte som blondinbella (haha) känna pengar på min blogg eftersom jag skulle tjäna fetaste pressen då om precis exakt allt jag skrev. Hur som hels börjar dte mesta lösa sig nu, med skolan och med allt annat, det börjar kännas bättre och jag mår verkligen toppen just nu, inte för att jag kände mig deppig förut men det var hela tiden NÅGON eller NÅGOT eller JAG som hade något litet skit problem.. Fast det där med att somna är fortfarnde ett mysterim som kommer finnas länge känns det som, om igår tex somnade jag halv fyra, fattar inte riktigt varför, jag tänker så mycket och sedan tänker jag att jag inte ska tänka osv, ja ni fattar! Men nu år jag trött, så jag hoppas att jag somnar lättare i natt, men imorn börjar jag ju iofs inte fören 13.50 så då kan jag sova ut, fast ska plugga någon timme på morronen med eftersom jag jobbar direkt efter skolan imorn och inte kommer hem fören 22.00 då.. och då är jag för trött för att plugga så bäst att göra det sista nu + imorn bitti dåra.. Sen har jag verkligen rätt i en sak, att det bli aldrig som man tänkt sig eller som man vill ha det, antingen blir det sämre (vilket är oftast) eller så blir det bättre (vilket kanske hänt mig en gång), det är lite sorligt men det är också sant. Därför kan det vara skönt att ha en blogg att skriva allt i, även fast väldigt många lägger sig i, vilket absolut är en självklarhet, eftersom det är en blogg, klart man ska lägga sig i vad andra skriver, det är ju kul, man måste ju veta allt om alla och gärna lite till, lite som kanske inte ens är sant, så funkar iaf vi tjejer, ja jag menar alla tjejer. tex som att sprida rykten, det är en speciallare bland oss tjejer, inte för mig, jag hatar det, jag hatar folk som sprider rykton osv, det soliga är att man känner och vet om folk, som man kanske trodde inte gjort sånt gör det, då blir man bara ledsen, ja men visst, okej dem kanske var fulla, men vad spelar det för roll eftersom det mesta av det en människa kommer ut just då, jag bryr mig inte för jag är inte en sådan som bryr mig, men jag tycker bara det är så soligt. Men liksom nog om det, dem kan ju göra det om dem vill så får vi se hur långt dem kommer med det, i slutändan brukar det inte funka så bra. Om jag tänker på några speciella, hm nej, eller jo eller jag vet inte, har man gjort det vet man om det, det roliga är att folk inte tror att fel folk ska få reda på det som bor på samma ställe och känner samma folk, det är där det roliga kommer in, lyckat! Skönt att iaf veta att mina egna vänner aldrig skulle göra så, det både vet och känner jag att dem aldrig kommer göra.. Annars då, vad händer i världen, jo det är lucia imorn och jag vet knappt vad det är nu för tiden, lucia suger, iaf i min ålder. Vi får skita i ungefär en lektion HÖGST, sen är det någon manlig läraresok blivit utsätt till lucia, ja det är väl ungefär så, sen sjunger lärarna så fruktansvärt dem bara kan för att göra oss ännu mer irreterade, ja men thats life! Nej men nu har jag verken orken eller fler tankar kvar att skirva, + att jag ska plugga lite till innan det är sussisuss dags för mig.  Är allt det här sant? (hjärter dam) = JA!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0