Lista

Hej igen, tänkte lägga till en liten lista jag hitta, lite om mig och vad jag tycker ;)

Lack - ballt på ändel saker

Paljetter - kan vara fint men inte för mycket
Blommigt - min nya tröja är faktiskt blommig, typ, men annars nej

A-linjeskurna klänningar - jora

Fodralklänningar - kanske inte på mig

Rågummi - ?

Ugg's - sköna, men slängde mina här om dagen eftersom jag ska köpa nya i veckan

Leggings - det är snyggt och skönt till shorts eller kortare klänning

Stuprör - jävligt snyggt tycker jag

70-talsvida ben - nejnej

Shorts - både på vinten och sommaren funkar det

Djurmönstrat - ja litegrann är alltid snyggt, typ leopard

Randigt - kan vara snyggt på tröjor och så, speciellt på killar!

Rutigt - rutigt funkar också på vissa

Oversize - yes

Stövlar - det är grymt snyggt till nästan allt

Orange - har orange halsduk men längre än så får det inte gå

Cerise - mja

Lila - snyggt på vissa kläder faktikst, men har inget själv

Grått - det är en enkel ganska fin färg

Svart - det är galet snyggt

Senapsgult - tror inte det

Ballongkjolar - väldigt söta

Converse - snyggt på vissa, har själv svarta, väldigt hett på killar

Ballerinaskor - absolut

Klassiska pumps - snyggt

Grova pumps - snyggt

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0