kväll

Åh älska älska älska "ensam hemma" haha, gick nyss på tv3, gud va den är bra alltså, skrattar ihjäl mig :) Både ettan och tvåan är klockrena (nu var det tvåan), och killen är ju mer än söt, love him! Hoppas det kommer något annat på tv mer idag eftersom jag tror jag bara ska vara hemma eftersom ingen ringt mig, känns som att jag alltid hör av mig och så, och tydligen eftersom ingen ringt än så verkar det vara så ;O haha, eller så kanske jag är död? haha nä det hoppas jag inte! Nej men tillbaka till tv-tittandet, om det inte är något på tv så får jag väl se någon film med antingen syrrorna eller "die hard 4" med mig själv :P Nej men nu ska jag göra mig lite te och äta choklad med mamma och CO, ha en bra fredagskväll, bye!

image201

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Självklart gumman

2007-12-14 @ 22:15:42
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0