KRIG på stan

Jag förstår inte, jag förstår verkligen inte hur det kan vara så svårt att somna på nätterna, det är helt sjukt, att en människa kan ligga fem timmar i sängen utan att somna, jag fattar inte, blir snart galen!

Men nu är jag iaf vaken och somnade väl tillslut vid halv 5 tiden ungefär och vaknade nyligen dåra, ska duscha och göra mig i ordning, ska in till stan med Elli och Lina innan jobbet idag, MELLANDAGSREAN :) Och man har ju fått pengar i julklapp så det är perfekt, blir kanske inte så mycket kollande eftersom jag vet på ett ungefär vad jag ska och vill ha redan.. Efter det ska jag troligen med pappa att handla om vi hinner, sen jobba och sola dåra.. Nej men nu ska jag hoppa in i duschen, bye!

image251

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0