julkalendern

Har nyss ätit middag + lite fika, såg föresten för första gången julkalendern ikväll haha, lillsyrran ville se den när vi åt så då fick alla lida om man säger så, men det verkade inge bra tycker jag, ellere jag vet inte men dem blir ju bara sämre och sämre efter varje år tycker jag själv, Greveholm, Pelle eller Diselråttor & sjömansmöss är fan dem bästa haha, har alla på dvd hemma och bangar inte på dem i första taget ;) Nej men jag tycker det är tråkigt att dem gör så dåliga, är ju lite småkul att se på morgonen när man sitter och äter frukost :) men men.. Nu hade jag iaf tänkt sätta på någon bra film eller något för har ju inte så mycket för mig eftersom vi inte har något plugg kvar, om jag inte går ut och tar en promenad med någon även fast det är svinkallt :O skriver senare, bye!

Dagens out-fit och bild;


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0