Jamie Lynn Spears

Nu har man ju fått höra att britenys lillesyster Jamie Lynn är gravid, som bara är 16 år, men jag menar det behöver ju verkligen inte vara sant, men om det nu är det tror jag knappast hon behåller det, jag tror hon skulle göra som vilken 16 årings som helst, ta bort det, för hon är ju inte helt dum i huvet..

Hon är ju i alla fall grymt snygg, tycker inte hon borde förstöra sitt utseende och rykte med något sådant, även om hon nu skulle kunna försörja barnet, nej, jag tycker det är fel! Tycker inte hon ska gå och blir som sin syster..

image221

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Ella

bättre än en vecka iallafall :) , har du planerat något kul du ska göra på lovet då ? :)

2007-12-19 @ 18:48:10
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0