imorgon är pinan över..

Filmen är slut och jag ska vara så snäll att jag till och med kan avslöja vad jag såg (A) haha "skönheten & odjuret" men den är ju för underbar och bra och vacker och man blir bara så glad av hela filmen :) hihi.. Känner att jag är hungrig igen, fattar inte riktigt varför eftersom jag åt för någon timme sedan, men men, får vänta till frukosten ;P och imorn är det hur som helst lov, så himla great! Det ska bli riktigt jävla skönt faktikst :) Bli avslutning mellan 11.30-12.30 så verkligen inte jobbig dag, sedan köper jag väl något lätt att äta och åker hem, hade tänkt baka knäck imorn hihi, så otroligt gott, sedan ska jag bara vara hemma med småsyrrorna eftersom pappa och CO ska på julbord.. Men det ska bli skönt att bara ta det lugnt, går säkert massa bra på tv :) Och tjejerna ska jag ändå träffa på lördag och ha klapputdelning & julfika :D Allt för nuet, bye!


//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0